۱۱ پاسخ

اولی خوشگله

وای منم موندم لباس چی بخرم براش

تم ابی پررنگ و کرم به لباسش خیلی میاد تم قشنگی هم هست
این ابی رو میگم

تصویر

اولی قشنگه

یه عکس با جلیقه و شلوار گرفتم یه تم داشت. یه دست لباس اسپرت مثل مال شما هم بردم یه تم متفاوت داشت

من دوتا تم بردم

بله خیلی خوشگل و مجلسیه

اولی بیشتر برای تولد مناسب هست شرت سورمه ای خب بادکنک سفید سورمه ای طوسی بگیر
کیک هم سفید وطوسی
به نظر من باز نظر بقیه هم محترمه

اولی خوشگله عزیزم

پیراهن شلوارک سورمه ای قشنگه
تم حیوانات جنگل هم بهش میخوره

این تیشرت شلوارک هم داره

تصویر

سوال های مرتبط