اونایی ک تدی دارن خوشگلن
من اون که سبزه و عدد دو داره رو بیشتر خوشم اومد
تم تدی که بادکنک قهوهای و سبز داره
همشون خوشگلن😍
همشون شیکن و خوشگل
اووووو بنظر من که همشون خوشگلن فقط رنگاشون سلیقه ایه
همشون قشنگن😍😍
لطفا عکسای کاملشو داری بزار 😂🙏🏻
سفید ابی نقره ای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.