۹ پاسخ

اونایی ک تدی دارن خوشگلن

من اون که سبزه و عدد دو داره رو بیشتر خوشم اومد

تم تدی که بادکنک قهوه‌ای و سبز داره

همشون خوشگلن😍

همشون شیکن و خوشگل

اووووو بنظر من که همشون خوشگلن فقط رنگاشون سلیقه ایه

همشون قشنگن😍😍

لطفا عکسای کاملشو داری بزار 😂🙏🏻

سفید ابی نقره ای

سوال های مرتبط