شما زیر لباس بچه ۱۰ ماهه زیردکمه میپوشونین یا رکابی

تصویر
۱۵ پاسخ

رکابی بازم بغل گرفتنی بالا میره و کمر بچه سرما میخوره، ولی زیر دکمه محکمه و کلیه ها رو قشنگ گرم نگه میداره

پسرم وحشتناک گرمایی کلا تو خونه فقط رکابی تنشه شبا تیشرت بیرون برم رکابی با ی سرهمی تنش میکردم تو زمستون الان فقط تیشرت و شورتک میپوشونم

هیچی

رکابی احساس میکنم زیر دکمه اذیت کنه چون حرکت می‌کنه کیپ پایین تنه میشه وقتی جایی بریم زیر دکمه خونه باشیم رکابی با بلوز

زیر دکمه.

گرم بشه ک هیچی
ولی الان قطعا زیردکمه
چون مرتب تره

البته من دیروز بردمش بیرون تیشرت و شلوارک پوشیدم واسش چون خیلی گرم شده دو روزه

من الان هیچی
گرم شده اخه

زمستون زیر دگمه الان که گرمه هیچی یهدلایه میپوشه زمسوت هم خونهویه لایه می‌پوشید

فقط زیر دکمه بدون اون انگار فلجم . پوشک رو هم خوب و مرتب نگه میداره خیلی دوست دارم

اونموقع که سرد بود دوتا میپوشیدیم بیشتر زیر دکمه چون بغلشون میکردیم لباسشون میرفت بالا پهلوهاشون یخ میکرد الا که گرمه یا تک پوش یا یدونه بلوز میکنم تنشون

زیر دکمه

از همون اول تا همین الان هم رکابی هم زیر دکمه هر سری یکیشو میپوشونم زیر لباس البته زیر دکمه نیمه آستین نه هااا حلقه تنش میکنم عادت داره اگر تنش نکنم حس میکنم سردش میشه
برا بیرون زیر لباسش تنش میکنم تو خونه یک تیکه فقط

هیچی🤣 دختر من اینقدر گرماییه از تایم به دنیا اومدنش حتی وسط زمستون هیچوقت دو لباسه نبود

زیر دکمه خیلی راحته

رکابی
زیر دکمه اذیت میکنه
البته رکابی هم اگه جایی برم که هوا سرد باشه تنش میکنم،تو خونه تی شرت تنشه

سوال های مرتبط

مامان نیکان و نفس👶 مامان نیکان و نفس👶 ۱ سالگی