این چیزا بستگی به خودت و سبک زندگیت داره عزیزم، من دوستم پوار برقی خرید خیلیییییی راضی بود توصیه میکرد بخرن بقیه، کریر هم خودم سر دخترم تا شش ماهگی همیشه استفاده کردم تو ماشین به عنوان صندلی ماشین بود، ولی خب بعضی مامانا اعتقاد به صندلی ماشین ندارن🤦🏻♀️بچه رو بغل میگیرن🤦🏻♀️دیگه باید ببینی سبک زندگیت چجوریه از چی قراره استفاده کنی از چی استفاده نکنی.مثلا منی که نمیخوام شیر مادر بدم شیردوش به کارم نمیاد
من پوار دستی گرفتم خوب بود
شیردوشم دستی گرفتم
کریر هم خیلی به دردم خورد جای صندلی ماشین
من هیچکدوم نگرفتم
هرکی یه چیزی براش کاربردی بوده عزیزم.من پوار دستی گرفتم چون زمستون بود برا چندباری هم ک دخترم سرمامیخورد خیلی کاربردی بود.کریر رو باید ببینی خودت کاربردت چطوریه.من اصلا نکرفتم با اغوشی میبرم دکتر و بهداشت و برا بیرون همون اغوشی استفاده میکردم
من برای پسرم کریر گرفتن تقریبا تا6ماهگی ازش به عنوان صندلی ماشین استفاده کردم الانم همینرو برای بچه دوم استفاده میکنم
منم پوار برقی میخواستمبگیرم از دکترم پرسیدم گفت هزینه الکیه.. کریر ولی مامانم سر داداشم خیلیییی استفاده کرد و گرفتم..
شیردوشم میخوامبرقی بگیرم ک اگه بچمو گذاشتم خونه مامانم و مثلا خواستمبرم دکتر یا آرایشگاه، شیر خودمو بتونن بدن بهش(البته کنارش باید ظرف نگه دارنده ی شیر، و گرم کننده ی شیرم بگیرم)
من شیر دوش برقی خیلی استفادم شد اون دوتا درست کاربردی نبود
من حتی پوار معمولی هم برام بی استفاده بود ولی کریر خیلی استفاده شد چون صندلی ماشین هم بود
من هيچكدومونگرفتم أضافه بر هزينست بنظرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.