خب وقتی غذا اوردن خودت پاشو دوتا قاشق بیار یکی بذار تو خورشت اونا یکی ام برا خودت
خوب عزیز دلم چرا انقدر سختش میکنی خودت یک قاشق اصتفه بیار بذار تو خورشت خودت بابا خونه پدر شوهرته غریبه ک نیست همون رفتاری ک دوستدداری انجام بده بدون بی احترامی ب کسی سالاد باب دلت نیست خودت مسیولیتش رو قبول کن درست کن زیتون خودت ظرف کن .زنی ک داره آشپزی میکنه مدام دستشو میشوره .حالا مختصا برا سالاد نشسته
بعلاوه یکم مبکروب برا بدن لازمه 😁😁😁من هر حا ببینم باب دلم نیست دفعه بعد خودم اقدام میکنم
انجامش میدم البته خدایی خونواده همسرم رو این چیزا حساسن خورش هر نفر جدا ولی معمولا سالاد نمیذارن نوشابه یا دلستر من خودم گاهی برارمهمون هام دونفری خورش میکشم و قاشق جدا نمیذارم خیلی عذر مبخوام زن و شوهر با هم این حرفا ها رو ندارن یعنی چی دهنی شوهرمو نمیخورم
همدیگه رو نمیبوسین؟ اون فرق میکنه؟
ولی دهنی بچه رو منم نمیخورم غذایی ک از بچه اضافه میاد معمولا همسرم زحمتشو میکشه
خلاصه انقدر سخت نگیرید دنبا خییییلیییی نامرد شده سعی کنید هر طور شده ازش لذت ببرید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.