سلام مامانای گل بنظرتون نی نی من چیه؟

تصویر
۸ پاسخ

سلام عزیزم خوب هستین
تو یه تاپیکتون خونده بودم که گفتین دکتر بچه اولتون احتشام کیا بود
راضی بودین
اقبال زایمان کردین؟
چقدر دادین و راضی بودین؟
برای سزارین دکتر ام هزینه جدا گرفت؟

بنظرمیاد دخملی هست

به سلامتی ان شاءالله
فک کنم دختره
عزیزم شما ک سزارینی بودی،دکتر نگفت واست خطرناکه بارداری ؟

انتی احتمال نداد عزیزمم

دختره

دختره عزیزم

من نظری ندارم ولی یه عالمه دعای خیر دارم واسش ان شاءالله هرچی که هست فقط سالم باشه خدا حفظش کنه واستون و بسلامتی به دنیا بیاد

دختره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان گوگولی مامان گوگولی هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمدصالح مامان محمدصالح ۹ ماهگی
مامان یزدان💙 مامان یزدان💙 هفته هفدهم بارداری
مامان عرفان و خواهری مامان عرفان و خواهری هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترام💕پسرم💙 مامان دخترام💕پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته پانزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان یاسین کوچولو مامان یاسین کوچولو هفته شانزدهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وششم بارداری