سلام عزیزم خوب هستین
تو یه تاپیکتون خونده بودم که گفتین دکتر بچه اولتون احتشام کیا بود
راضی بودین
اقبال زایمان کردین؟
چقدر دادین و راضی بودین؟
برای سزارین دکتر ام هزینه جدا گرفت؟
بنظرمیاد دخملی هست
به سلامتی ان شاءالله
فک کنم دختره
عزیزم شما ک سزارینی بودی،دکتر نگفت واست خطرناکه بارداری ؟
انتی احتمال نداد عزیزمم
دختره
دختره عزیزم
من نظری ندارم ولی یه عالمه دعای خیر دارم واسش ان شاءالله هرچی که هست فقط سالم باشه خدا حفظش کنه واستون و بسلامتی به دنیا بیاد
دختره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.