مامانا شما هم قرص مکمل اکتیناتال میخورید حالتون بد میشه؟

۴ پاسخ

ن من فقط خیلی گشنه میشم بعدش

بعد ناهار بخور

آره من عوضش کردم پرگمام میخورم

صبحا نخور .یه ساعت بعد ناهار بخور.من صبحا ک میخوردم حالت تهوع میگرفتم ولی دیگ الان اوکیه

سوال های مرتبط

مامان مسیحا اِرمیا مامان مسیحا اِرمیا ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان🌙👑 مامان آیهان🌙👑 ۵ ماهگی