۵ پاسخ

بستگی داره
بعضی وقتا اره بعضی وقتا نه

بله منم

من از شیرینیجات متنفر شدم تو این تایم

من اوایل اونجوری بودم از هفته ۲۰ اینا رو آوردم ب شیرینی جات😁انقدم میچسبه انگار همون آدم سابق نیستم😐😮‍💨😂

آره منم همینطوری ام سر پسرم خیلی حال میکردم با شیرینی سر دخترم حالم از تعم شیرینی بد میشه

سوال های مرتبط

مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری