بستگی داره
بعضی وقتا اره بعضی وقتا نه
بله منم
من از شیرینیجات متنفر شدم تو این تایم
من اوایل اونجوری بودم از هفته ۲۰ اینا رو آوردم ب شیرینی جات😁انقدم میچسبه انگار همون آدم سابق نیستم😐😮💨😂
آره منم همینطوری ام سر پسرم خیلی حال میکردم با شیرینی سر دخترم حالم از تعم شیرینی بد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.