۷ پاسخ

آنتی رفتی

خیلی راحتم نمیدونم شما حالت تهوع دارین

منم حالت تهوع ندارم

ن منم همین بودم دکترم فعلا قطع کرده

منم حالت تهوع و حالت رفلاکس دارم

منم اینطور بودم دکتر گفت بعد ناهار با ویتامین دی بخور کمی بهتر شدم

ن منم همینطورم تا یه مدت یه حالیمه

سوال های مرتبط

مامان دختری 👣🩷 مامان دختری 👣🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری