اره
مخصوصا معده خالی🫠
من همش حالت تهوع دارم آب میخورم بدترمیشم
دقیقا دارم میمیرم من🫠🌱
من معده خالی اینجوریم، ولی درحالت های دیگ تا یکم تهوع میگیرم اب سرد میخورم یکم بهتر میشم
آره عزیزم،منم به آب حالت تهوع دارم،سعی کن آب و خالی نخوری، شربت آبلیمویی چیزی یا آبمیوه هایی که برات خوبه بخوری.
طبیعیه نگران نباش،میگن بعد ۳ماهگی درست میشه،منم منتظرم ۳تموم بشه درست شده😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.