۵ پاسخ

اره
مخصوصا معده خالی🫠

من همش حالت تهوع دارم آب میخورم بدترمیشم

دقیقا دارم میمیرم من🫠🌱

من معده خالی اینجوریم، ولی درحالت های دیگ تا یکم تهوع میگیرم اب سرد میخورم یکم بهتر میشم

آره عزیزم،منم به آب حالت تهوع دارم،سعی کن آب و خالی نخوری، شربت آبلیمویی چیزی یا آبمیوه هایی که برات خوبه بخوری.
طبیعیه نگران نباش،میگن بعد ۳ماهگی درست میشه،منم منتظرم ۳تموم بشه درست شده😂

سوال های مرتبط