۶ پاسخ

بله من دارم قرص میخورم کمترش میکنه اما بازم هست غذا هم نمیتونم بخورم درست

من دارم ولی تحمل میکنم

سلام
کسی میدونه
یا تجربه ایی داره
که چطوری
با شوهرمون رفتار کنیم
که روز به روز رابطه مون بهتر بشه؟

قبلا کمتر داشتم الان بیشتر شده از همه غذا ها هم بدم میاد

وای اره من دارم 😩 کمتر نشه که هیچ بیشتر هم شده😩من روزی یدونه قرص اندرسترون میخورم خیلی تاثیر داره

من نخوردم گلم ، دکترم گفت تحمل کنی بهتره

سوال های مرتبط

مامان قندعسل😍🍰🍬 مامان قندعسل😍🍰🍬 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لوبیا سبز🩷🌱 مامان لوبیا سبز🩷🌱 هفته هجدهم بارداری
مامان مسیحا اِرمیا مامان مسیحا اِرمیا ۲ ماهگی
مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 هفته سی‌ودوم بارداری