منم از همه غذا ها بدم امد😢دل ورودم داره بالا مباددد
من روز انتی شیرکاکائو خوردم تهوع و... گرفتم در اون حد بدم میاد از شیرینی🥲 قبلا خیلی دوست داشتما مخصوصا باقلوا اینا ،الان حتی بوی شیرینی هم اذیتم میکنه😑
منم اینطورم
نی نی تون چیه از شیرینی بدتون میاد
من دقیقا بدنم این مدل سست به چیز شیرین هم هیچ جوره میلم نمیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.