۵ پاسخ

منم از همه غذا ها بدم امد😢دل و‌رودم داره بالا مباددد

من روز انتی شیرکاکائو خوردم تهوع و... گرفتم در اون حد بدم میاد از شیرینی🥲 قبلا خیلی دوست داشتما مخصوصا باقلوا اینا ،الان حتی بوی شیرینی هم اذیتم میکنه😑

منم اینطورم

نی نی تون چیه از شیرینی بدتون میاد

من دقیقا بدنم این مدل سست به چیز شیرین هم هیچ جوره میلم نمیره

سوال های مرتبط