دکتر برا منم آیو ای نوشت این ماه انجام بدم خودم تنبلی دارم و شوهرم تحرک سریع صفره
نمیدونم جواب میده یا ن
خودمم دیروز نگاه کرد گف فولیکول ریز داری خیلی
دو آمپول داد
منم منتظرم پریود شم برم براچهارمین بار ایو ای کنم🥲😅
تا وقتی ک ازمایش دادی باید بخوری ک اگ سرخود قط کنی قبل چهارده روزش اصولا
اگ باردار باشی سقط میشه
نه قطع نکن من هنوزم دوفامد استفاده میکنم
از سقط جلوگیری میکنه و امکان داره باعث تاخیر در پریود هم بشه
منم ۱۰ ام ای یو ای کردم امروز پنج روزه کمرم و زیرشکمم سنگینی میکنه یکم درد میکنه
شما شیاف میزارید هرشب؟
ربطی نداره اگ خدایی نکرده قطع کنی ممکنه منفی بشه تا زمانی ک ازمایش بتا ندادی قطع نکن باید دکترت تصمیم بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.