۶ پاسخ

دکتر برا منم آیو ای نوشت این ماه انجام بدم خودم تنبلی دارم و شوهرم تحرک سریع صفره
نمیدونم جواب میده یا ن
خودمم دیروز نگاه کرد گف فولیکول ریز داری خیلی
دو آمپول داد

منم منتظرم پریود شم برم براچهارمین بار ایو ای کنم🥲😅

تا وقتی ک ازمایش دادی باید بخوری ک اگ سرخود قط کنی قبل چهارده روزش اصولا
اگ باردار باشی سقط میشه

نه قطع نکن من هنوزم دوفامد استفاده میکنم
از سقط جلوگیری میکنه و امکان داره باعث تاخیر در پریود هم بشه

منم ۱۰ ام ای یو ای کردم امروز پنج روزه کمرم و زیرشکمم سنگینی میکنه یکم درد میکنه
شما شیاف میزارید هرشب؟

ربطی نداره اگ خدایی نکرده قطع کنی ممکنه منفی بشه تا زمانی ک ازمایش بتا ندادی قطع نکن باید دکترت تصمیم بگیره

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری