۵ پاسخ

منم قراره همین که پریود شدم برم دکتر برام دارو بنویسه

ای یو ای اصلا سخت نیست من رفتم 2 بار
دکترت کیه؟

من همسرم تو حرکت اسپرم ضعیف بود ای یو ای کردم
انجامش مثل پاپ‌اسمیره
روز سوم پریودی سونو میشی و طبق اون برات چندتا امپول مینویسن و روز ۱۲ ام بهت میگن چه روزی ازادسازی بزنی و چه روزی بیای برای ای یو ای همین

نه سخت نیست

من دارم مراحلشو طی میکنم ...
خودم تنبلی دارم و همسرمم مورفولوژی و آزو اسپرمه

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری