منم قراره همین که پریود شدم برم دکتر برام دارو بنویسه
ای یو ای اصلا سخت نیست من رفتم 2 بار
دکترت کیه؟
من همسرم تو حرکت اسپرم ضعیف بود ای یو ای کردم
انجامش مثل پاپاسمیره
روز سوم پریودی سونو میشی و طبق اون برات چندتا امپول مینویسن و روز ۱۲ ام بهت میگن چه روزی ازادسازی بزنی و چه روزی بیای برای ای یو ای همین
نه سخت نیست
من دارم مراحلشو طی میکنم ...
خودم تنبلی دارم و همسرمم مورفولوژی و آزو اسپرمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.