۶ پاسخ

حوصله نبود، تو عید بود فقط بچه رو بردم اتلیه، تو خونه هم یه شومیز سورمه ای با شلوار کرم پوشیدم

منم میخام شومیزوشلواربپوشم

ما چون باید با حجاب باشع ازین عبا چین چینیا و پیراهن بلند و اینا میپوشیم
بعضی وقتا دامن و شومیز و اینا
بستگی ب مهمونا داره

این لباشو پوشیدم

تصویر

چقد نینی پسرت شبیهته 😍🥰

چون مختلط بودیم شومیز دامن پوشیدم

سوال های مرتبط

مامان هانیس جون🐣🧸🤎 مامان هانیس جون🐣🧸🤎 ۱ سالگی
مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی