۳ پاسخ

خوبه میگن افتاد نیوفتاد داره یه عده به لکه بینی میوفتن همیشه خیلیم گرون شده

اره خوبه من قبلا داشتم‌ راضیم

از من ب تو نصیحت بزار من گوش دادم ب بقیه نذاشتم میگفتن نمیشی باردار
الا باردارم😐😂

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی