۱۰ پاسخ

ن جوجو من ۲۷۰۰بود کوشولو هس اما ن قدری ک نشه بغل کرد

اونقدر فرقی با ۳ کیلو ندارن که

دختر من همین وزن بود یه کم کوچولوعه دیگه

اگه ۴۰ هفته بدنیا بیاد وزنش خیلی میره بالا اکثر بچه ها۳۸ تا ۴۰ فوق العاده رشد میکنن

دختر اولم بدنیا اومدنی 2.400بود

برای هفتت این وزن خوبه هفتت بره بالاتر وزنشم می‌ره بالاتر

دختر منم خیلی ریز بود خدا توان و جرئت داد بهم تونستم بغلش کنم در خالی که از بغل کردن نوزاد خیلی میترسیدم

بر من ک ۳.۳٠٠بود خیلی کوچولو بود

چند هفته اينقدر بودي ؟؟؟؟؟

من خودم ۲۷۰۰ به دنیا اومدم اصلا ریز نبودم عزیزم 🤗

سوال های مرتبط