ن جوجو من ۲۷۰۰بود کوشولو هس اما ن قدری ک نشه بغل کرد
اونقدر فرقی با ۳ کیلو ندارن که
دختر من همین وزن بود یه کم کوچولوعه دیگه
اگه ۴۰ هفته بدنیا بیاد وزنش خیلی میره بالا اکثر بچه ها۳۸ تا ۴۰ فوق العاده رشد میکنن
دختر اولم بدنیا اومدنی 2.400بود
برای هفتت این وزن خوبه هفتت بره بالاتر وزنشم میره بالاتر
دختر منم خیلی ریز بود خدا توان و جرئت داد بهم تونستم بغلش کنم در خالی که از بغل کردن نوزاد خیلی میترسیدم
بر من ک ۳.۳٠٠بود خیلی کوچولو بود
چند هفته اينقدر بودي ؟؟؟؟؟
من خودم ۲۷۰۰ به دنیا اومدم اصلا ریز نبودم عزیزم 🤗
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.