مامانایی که نی نی هاتون ۲۵۰۰ اینا دنیا اومد
خیلی ریز بودن؟

۷ پاسخ

اره خیلی 🥲

من بچه ۲۵۰۰ ی دیدم انگار مینیون بود،سایزصفرو کلی براش بزرگ بود

نینی من 2900 اندازه موشه🥺😂

دختر من ۲۵۸۰ دنیا اومد اره ریزه هست صورتش اینا خیلی کوچولوعه

آره
من دخترو ۳۶هفته ۲۴۰۰دنیا اومده
خیلی ریزهههه
پوشک سایز صفر میبندم، لباس دوصفر دیروز براش خریدم
چون لباسایی که گرفتم همش سایز صفر هست بزرگه براش

خیلیییی کوچولوعه،سایز صفر بازم براش یکم بزرگه

دختر من ۳۱۰۰ بود اندازه جوجه بود خیلی کوچولو لاغر بود 🥲

سوال های مرتبط