آره عزیزم
دختر من ۲۴۰۰ به دنیا اومد
خیلی کوچولو بود ولی رشدش خداروشکر خوبه الان ۵۰ روزشه تپلی شده برا خودش
من دختر اولم ۲۵۶۰ بود
اره ریز و نحیف بود
ولی زود وزن گرفت و تپل شد
دختر من ۲۷۰۰ بدنیا اومد خیلیم خوب بود و زود رشد کرد بنظرم قوی بودن و استخوان بندیش مهمتره تا وزن زیاد و تپل بودن
آره ریزه دیگه
بچه من ۳۵۰۰ بود ولی نحیف بود ارکی میدید میگفت چ کوچولوعه منو باباشم هم بلندیم هم استخون بندی درشت داریم خودمم صدکیلو شده بودم ولی کوچولو بود الانم ۵۰ رورشه حدودا ولی لباس سایز یک براش گشاده بااینک نزدیک ب ۵ کیلو شده
آره دوتا بچه های من خیلی ضعیف بودن با همین وزن
اره ولی زودرشدکردن دختراولم ۲۵۰۰بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.