۸ پاسخ

آره عزیزم

دختر من ۲۴۰۰ به دنیا اومد
خیلی کوچولو بود ولی رشدش خداروشکر خوبه الان ۵۰ روزشه تپلی شده برا خودش

من دختر اولم ۲۵۶۰ بود
اره ریز و نحیف بود
ولی زود وزن گرفت و تپل شد

دختر من ۲۷۰۰ بدنیا اومد خیلیم خوب بود و زود رشد کرد بنظرم قوی بودن و استخوان بندیش مهمتره تا وزن زیاد و تپل بودن

آره ریزه دیگه

بچه من ۳۵۰۰ بود ولی نحیف بود ارکی میدید میگفت چ کوچولوعه منو باباشم هم بلندیم هم استخون بندی درشت داریم خودمم صدکیلو شده بودم ولی کوچولو بود الانم ۵۰ رورشه حدودا ولی لباس سایز یک براش گشاده بااینک نزدیک ب ۵ کیلو شده

آره دوتا بچه های من خیلی ضعیف بودن با همین وزن

اره ولی زودرشدکردن دختراولم ۲۵۰۰بود

سوال های مرتبط