عزیزم آزمایشت همه چی خوبه فقط ویتامین دی یمقدار پایینه که باید مکمل مصرف کنی و انسولین دو ساعت بعد از غذا ی مقدار خیلی کم تو بدنت پایینه یعنی ممکنه یمقدار قند بالاتر باشه که ممکنه دکتر ببینه بگه چیز مهمی نیست چون مقدارش کمه
ازمایش چیه
🙏🙏🙏
🙏🙏🙏
ایناهم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.