۵ پاسخ

عزیزم آزمایشت همه چی خوبه فقط ویتامین دی یمقدار پایینه که باید مکمل مصرف کنی و انسولین دو ساعت بعد از غذا ی مقدار خیلی کم تو بدنت پایینه یعنی ممکنه یمقدار قند بالاتر باشه که ممکنه دکتر ببینه بگه چیز مهمی نیست چون مقدارش کمه

ازمایش چیه

🙏🙏🙏

تصویر

🙏🙏🙏

تصویر

ایناهم هست

تصویر

سوال های مرتبط