۹ پاسخ

دستش نزن برو دکتر شاید کیست باشه دست بزنی پخش میشه

وااااای من اینجوری شدم دستکاری کردم با این که چرک اومد بیرون ولی بدتر شد
جوری که رو باسنمو اینا هم در میومد انقد آمپول زدم چند تا دکتر رفتم تا خوب شدم
دردش وحشتناکه
ولی برو دکتر دست نزن بهش

تخلیه اش کن عزیزم

دستش نزن گاهی وقتا اینا جوش نیس کیسته برو دکتر ببینه

اخ اخ میفهمم🤦🏻‍♀️
تنها راهش اینه تو حموم درش بیاری میدونم خیلی تهوع اور و دردناکه ولی راهی نداره 🤦🏻‍♀️🫣

خوب درش بیار

من پیازو کباب میکنم بعد میزارم روجوش گرم گرم بعد سرش سفید میشه و فشارمیدم میاد بیرون چزکش

تخلیه بشه و ضدجوش بهش بزن

نمیدونم😑😑😑

سوال های مرتبط