منم سال ۹۳ یک میلیون ازم گرفت به جز هزینه ی بیمارستان
همشون زیر میزی میگیرن به اسم دستمزد. من زنگ زدم از دکترهای اهواز پرسیدم همشون میگفتن دستمزد پارسالمون ۳۵ تا ۴۰ میلیون بود
بله میگیرن من دادم اما دکترم زیاد نمیگرف کم گرفت برا خودش
هزینه بیمارستان بیشتر میشه
دكتر من نميگيره💗يدونس
منم سز اختیاری بودم سه سال پیش از دکترم پرسیدم چقد هزینه خودتون میگیرید گفت من نمیگیرم همون هزینه بیمارستان هرچی هست
خواهر من با وجود اینکه بچه دومش هستو اجباریه دکترش گفته ۳۵ میلیون میگیره بجز هزینه بیمارستان
سال ۹۰ازم پونصد هزار تومن خواست
طلا گرمی ۲۴بود
100%میخوان
اره من س سال پیش رفتم ی تمام سکه میخاست
اره فکر کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.