ضرر داره تپلی بچه ژنتیکیه همین که سالم باشه قدش طبیعی باشه کافیه دنبال این چیزا نرو با مکملم یه دوره میتانی تپل کنی باز قد بکشه لاغر میشه به نظر من سلامت بچه از همه چی مهم تره حتی اگه ۱۵کیلوم باشه
من برای تپلی نمیدم برای قوت گرفتن بچه میدم ...یه مدت به کمپلس دادم فروگلوبین ویتامین dو زینک میدادم قطع کردم الان باید دوباره شروع کنم ...ولی در کل تغذیه مهم تر از مکمل داروییه
قدووزنش چقدره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.