ریدم تو سه سالگی و بحرانش😑

۱۵ پاسخ

ن خواب دارن مه خوراک اعصاب خوردکنی بریز و بپاش جیغ وگریه

منمممممممممم

واقعا چرا انقدر لج بازی میکنه این بچه حرف گوش نمیده توی همه چی فقط نه هست خسته شدم منم😭😞

حق

معجزه شده دختر من یه هفتش شفا گرفته اصلا اذیت نمیکنه😂

منم منم😅👌

😂😂😂😂😂

🤣🤣👍🏻👍🏻

چقد قشنگ گفتی😂
چقد دوست داشتم😂

دقیقا دقیقا😁😁😁😁

🤣 🤣 🤣 4،5 سالگی استقلالش هم هست

دقیییییقاااااا🤣🤣🤣

دقیقاااااا ب نظرم گندترین و مزخرفترین بحران همین سه سالگی

ازصب بیدار میشن ،خواب ک هیییچ بگو ثانیه بشینن..
بریز بپاش جیغ گریه تااا ۱۰/۱۱شب ک ب زوووووور خوابشون کنم.
من دیگه اون آدم سابق نمیشم

وای خیلی مضخرفه🥴🫠😐

سوال های مرتبط