فردا برم آزمایش نشون میده یا زوده ؟ :)))

تصویر
۲۳ پاسخ

مبارکه عزیزدلم
یادت نره ما چشم انتظار هارو هم دعا کنی❤️

اره عزیزم همین حالا هم بری اوکیه
مبارک باشه

علائم چیا داشتی ؟ از کی علائم هات شروع شدن

بنظرم آزمایش لازم نداری خییییلی مثبته😍😍😍😍😍 مبارکه

مبارکه عزیزم بعدچندروزتاخیررفتی؟

عزیزم سیکلت چند روزه است؟ چ روزهایی از سیکل اقدام کردی؟

مبارکه عزیزم منو هم دعا کن 🥹🤲🏼

مبارکه گلم 🌼🌱

بله حتما نشون میده. خیلیم مبارکه

مبارک .
دختری هم داری عزیزم

مبارکهههه اره نشون میدع

جونم مبارکه چ علائمی داشتین دارو مصرف میکردی یانه

مبارکه
آره

چه علائمی دارین؟

بعد چن روز تاخیری نشون داد

مبارکه ، جهت اطلاع:هومون hcg یا همون بارداری اول تو خون بالا میره و بعد وارد ادرار میشه و اگر دو سه روز پیشم میرفتی ازمایشگاه نشون میداد

برو مبارکه

آره بابا نشون میده

مبارکههعع😍😍اره عزیزم برو نشون میده

مبارکه اره نشون میده

مثبته و دخمله

بله نشون ميده عزيزم
مباركه

مبارکه اره میخوای برو

فردا موعدمه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 هفته یازدهم بارداری
مامان آرمین جون مامان آرمین جون ۲ ماهگی