خانما دستگاه بخور سرد چه مارکی خوبه ؟

۳ پاسخ

من اورینت گرفتم چند ساله مدام هم ازش استفاده میکنم اون موقع گرفتم ۱۵۰۰الان تو دیجی کالا ۵۲۰۰زده

من اینو گرفتم سه و دویست اینا الان نگاه کردم شده ۷ میلیون 😑😑 خوبه من راضیم شب میزنم گاهی تا صب خودشم خودکار ابش تموم بشه خاموش میشه

تصویر

قیمتا چطوریه ؟

سوال های مرتبط

مامان نویان🫀👨‍👩‍👦 مامان نویان🫀👨‍👩‍👦 ۱ سالگی
مامان اقا محّمد مامان اقا محّمد ۱ سالگی
مامان اقا محّمد مامان اقا محّمد ۱ سالگی