۴ پاسخ

طبیعیه پسر منم تازه امروز بعد ۵ روز هر ۴۵ دقیقه بردمش قبلا هی جیش میکرد
باید یکم تو دستشویی بمونی جوری که جسته کننده نباشه
من بازی می‌کنم باش میرقصم و اینا

اره طبیعی فقط بهش فشار نیار لباساشو تند تند عوض کن تا ۴ روز این شکلی بعد یه هفته خودش یاد میگیره فقط هربار بگو نباید تو شلوارت جیش کنی جیش داشتی بهم بگو

وقتی تو دسشویی جیش کرد اب بزن بگو چندبار زور بزن ،احتمالا هنوز بلد نیس کامل تخلیه کنه یا خودشو نگه داره

وقتی چند قطره تو شلوارش جیش میکنه ببرش دستشویی بزار یه چند دقیقه بشینه کامل جیش کنه

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۲ سالگی
خانما از صبح پوشک دخترمو باز باز گذاشتن تند تند میبرم که جیش کنه اما اصلا نکرده هر بار هم که میبرم میگم جیش کنی دست میزنم بهت میگم آفرین اما گوش نکرد شیر ابو باز گذاشتم که بلکه جیش کنه اما بازم نکرد همه حواسش رفت به آب بازی بهش گفتم جیش بکنی می‌برمت بیرون میبرم برات گاگا میخرم شیر موز میخرم که بلکه جیش کنه اما فقط با آب بازی کرد فک کنم ۱۰ دقیقه تو دستشویی موندیم دیگه آخرش پاهام درد گرفت اوردمش خونه شلوارشو پوشوندم گفتم هروقت جیش داشتی به مامانی بگو خب گفتم اگه جیش کنی تو شلوارت خونمون کثیف میشه جیش داشتی بریم دستشویی منم با تو جیش میکنم اما کلا حواسش به بازی کردن و حرف زدن با خودشه
تو این ۱۰ دقیقه که زمان گذاشتم هی میومدم بهش یادآوری میکردم که جیش نداری جیش نداری دست میزدم ببینم جیش نکرده باشه تو شلوارش می‌دیدم خشک خشکه شلوارش از صبح اصلا نه تو دستشویی جیش کرده نه تو شلوارش شیر خورده چایی خورده از صبح اما دریغ از ذره ای جیش کردن
به نظرتون طبیعیه چیکار باید بکنم
خیلی حرف زدم تو دستشویی باهاش که بلکه جیش بکنه اما اصلا نکرد که نکرد دیگه پاهام فلج شد
براش صندل دستشویی هم گرفتم اما روش نمیشینه هر کاری کردم ننشست خودم آروم نشستم روش بهش گفتم ببین مامان هم نشسته روش تو هم بشین سرشو به معنی نه تکون داد گریه کرد دیگه ول کردم
نمی‌دونم نمی‌دونم 😓😓😓احساس میکنم بلد نیستم بهش یاد بدم جیش کردنو
مامان نفس مامان نفس ۲ سالگی
خانما ترو خدا کمککککک
می‌خوام دوقلو هامو از مای بی بی بگیرم البته یکی یکی ها دوتارو باهم نمیتونم
از امروز مای بی رو باز کردم هر ۱۰ دقیقه میبرم دستشویی چون دخترم زیاد آب میخوره خیلی آبمیوه میخوره زود به زود جیش می‌کنه دیگه منم بخاطر اون تند تند میبرم ولی هر بار که بردم حتی یه قطره هم جیش نکرد تو دستشویی از دستشویی که میایم بعد ۲ دقیقه ۳دقیقه جیش می‌کنه تو شلوارش داد زدم سرش آروم زدم روی رونش گفتم مگه نگفتم جیش نکن گریه کرد گفتم دفعه بعدی جیش کنی تو شلوارت میدم گرگه ببرتت گفتم هر وقت جیش داشتی میایم دستشویی جیش کنیم باشه سرشو به معنی اره تکون داد دوباره بعد ۱۰ دقیقه بردم جیش کنه اما اینبار یکم بیشتر تو دستشویی موندیم که اگه جیشش اومد همونجا کنه نه اینکه بعد در اومدن تو شلوارش بازم نکرد خلاصه آوردنش بیرون شلوارشو پوشوندم بعد ۵ دقیقه دوباره جیش کرد تو شلوارش دیگه داشتم عصبی میشدم از کوره در رفتم واقعا موندم چیکار کنم میدونم ها ممکنه تو شلوار جیش بکنه تازه اولشه دارم آموزش میدم براش ولی خیلی ناامیدم خیلیا احساس میکنم اصلا بلد نمیشه خیلیا دارن تخقیرم میکنن که تا الان باید براشون جیش یاد می‌دادی آخه چون دستشوییمون حیاطه بخاطر سردی هوا نمیتونستم یاد بدم امروز دیدم هوا خوبه گفتم امتحان کنم ببینم اصلا متوجه میشه یا نه که اونم دیدم اصلا نمیدونه
میشه از نحربیاتتون بگید برام که شبا پوشک میکردین یا نه باز میزاشتین اگه من بخوام باز بزارم شب سیل میبره همه جارو موندم چیکار کنم خیلی عصبیم