مامانا پسرم یبوس شده چی بدم بهش

۴ پاسخ

شکمش رو در جهت عقربه ساعت با روغن زیتون ماساژ بده یه کوچولو هم با گوش پاکن بزن به مقعدش
میتونی ون تا عناب نصف کنی بندازی تو آب جوش چن ساعت بمونه بعد لهش کنی ابشو بهش بدی بخوره
قطره پدی لاکت هم برای تنظیم گوارش هست بعضیا فک میکنن بچه رو یبس می‌کنه درصورتی که فقط گوارش رو تنظیم می‌کنه و عالیه من خودم میدم
قطره بی بی کر استفاده کردم خوب نبود
ولی هر روز ۵ قطره پدی لاکت میدم
یه بار هم یبس نشده و اسهال هم نشده و هر روز یا یه روز در میون هم حتما دفع داره

بی‌بی کر

دکتر به پسر من شربت نینی لاکس داد. روز اول از نیم سی سی شروع کردم روز دوم یک سی سی روز سوم دو سی سی همین جور ادامه دادم

نبات

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱۳ ماهگی