خانوما بنفش ، رنگ پسرونه یا دخترونه؟

۸ پاسخ

بابا دیگ رنگو جنسیتی نکنید لطفااااا🥲

مثلا دسته گل بنفش یا آبی برای پسر میزنن
قرمز یا صورتی برای دختر

ولی اصلا فرقی نداره

اسپرته
الان صورتی رو مردا هم میپوشن بنظرم دیگه رنگ ملاک دختر پسر نیس

اسپرت
اصلا ب دختر پسرونه نیس
والا الان مردا یسریا صورتی میپوشن ک خیابون🤣

دخترانه

به دختر بیشتر میخوره

بنظرم اسپرته یجورایی البته کلی رنگ بنفش داریم 🤷🏻‍♀️

دخترونه

سوال های مرتبط

مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخملی🎀🍼🧸 مامان دخملی🎀🍼🧸 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان دخترم💗😙 مامان دخترم💗😙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فاطمهفاطنه مامان فاطمهفاطنه روزهای ابتدایی تولد
مامان گل دخترام مامان گل دخترام هفته بیست‌وششم بارداری