بابا دیگ رنگو جنسیتی نکنید لطفااااا🥲
مثلا دسته گل بنفش یا آبی برای پسر میزنن
قرمز یا صورتی برای دختر
ولی اصلا فرقی نداره
اسپرته
الان صورتی رو مردا هم میپوشن بنظرم دیگه رنگ ملاک دختر پسر نیس
اسپرت
اصلا ب دختر پسرونه نیس
والا الان مردا یسریا صورتی میپوشن ک خیابون🤣
دخترانه
به دختر بیشتر میخوره
بنظرم اسپرته یجورایی البته کلی رنگ بنفش داریم 🤷🏻♀️
دخترونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.