۴ پاسخ

خاموش کن نگاه نکنه..ایراد داره.
الان یه عده میان میگن بچه ی منم نگاه میکنه اشکال نداره اینا همش چرت و پرته و این حرفا.
اما کلی تحقیقات کردن و به این نتیجه رسیدن زیر ۲ سال ممنوعه. چون تمرکزش خیلی کم میشه دیگه کتاب و بازی های حسی براش جذاب نیستن.

اصلا نذار ببینه گلم خوب نیست

به هیچ عنوان زیر دو سال نذار تلویزیون ببینه خیلی ضرر داره نور و سرعت تلویزیون با دنیای واقعی فرق داره ذهن بچه نمیتونه پردازش کنه خلاقیت بچه از بین میره اینو از چند تا متخصص شنیدم

اجازه نده
براش کتاب بخون باهاش حرف بزن جلوش ورزش کن و....
فایل های صوتی براش بزار
من برای دخترم اینکارو کردم الان اینقدر خوب میفهمه همه چی رو خوب صحبت میکنه نسبت ب سنش
بنظرم کتاب خوندن و فایل صوتی تاثیر داشته
حتی اهنگ

سوال های مرتبط