دختر منم این مدله.دوتا دکتر بردم گفتن مشکلی نداره یکی قطره داد اون یکی گفت قی نمیبینده نریز ...
موندم همینجور
سحر جان فک کنم منو شما تو کلاسای امادگی زایمان باهم بودیم، پسرت قرار بود زودتر به دنیا بیاد. الان پسرامون تقریبا هم سنن😍من ۴۰ هفته ۳ بهمن زایمان کردم سزارین
طبیعیه بزرگتر بشن درست میشن پسر اولم یکبار بردم دکتر چشماش بزرگ کوچیک بود دکتر فکر کرد مشگل داره داداشم گفت دکتر طبیعیه یکیش ایکس یکیش ایکس لارج الان درست شده وچشمهای خیلی قشنگی هم داره
منم همین حسو دارم از یکماهگیش ،خیلی هم ناراحت بودم و هستم الان کمتر مشخصه ،کاری که از دستمون برنمیاد چیکار کنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.