۲۶ پاسخ

بله

بله مثبت

علائم داشتی؟

بلهههههه

🤦😫مثبته

اره...🥲

خدایا از من ب دووووور کن🥲😁

یاحسین 😵‍💫 بلههه مبارکه 😚

اره چون خطش صورتیه😍مبارکه

مامان دنیز و تو دلی😭😭

حتی دیدنش هم ترسناکه برام😬😬😬

این دیگ خیلی مثبتهه

اره گلم ولی بازم ۲ روز دیگ تکرار کن و ازمایش بتا تیتربده

علائم بارداری داری

اره برا منم اینجوری بود با سه روز تاخیر

گلم چه علائمی داشتی؟؟

اره مبارکه

بلههههه

بله ...

اره مثبته

اره مثبته

هاله داره اگه بلافاصله خط دوم افتاده باشه احتمال زیاد آره اگه بعد چند دقیقه ظاهر شده احتمالا خط تبخیره

اره..

بله مثبته عزیزم برای منم همین بود

اره.

یا خدا.اره

سوال های مرتبط

مامان 𝒴𝑜𝓊𝓈𝑒𝒻🤎 مامان 𝒴𝑜𝓊𝓈𝑒𝒻🤎 ۲ سالگی
مامان آزاد مامان آزاد ۲ سالگی
مامان سه تا جوجه مامان سه تا جوجه ۲ سالگی
مامان هیلدا مامان هیلدا ۱۶ ماهگی
مامان محمدآیهان مامان محمدآیهان ۲ سالگی
مامان تیام مامان تیام ۱۵ ماهگی
مامان آریامهر🦋 مامان آریامهر🦋 ۱ سالگی
مامان علی اصغروآنیا مامان علی اصغروآنیا ۱ ماهگی