۴ پاسخ

خوبه ولی خیلی شلوغه

دکتر منم ایشون بودن برای زایمان
خیلی زیاد راضیم ازش و دکتر باحوصله و مهربونیه ، من مطب میرفتم همیشه

آره دکتر خوبیه

دکتر زایمانم ایشون بودن عزیزم
خیلی خانم با صبر و حوصله و مهربون و حاذقی اند

سوال های مرتبط