۳ پاسخ

من خودم از ۱۱سیکل شروع کردم یک روز درمیون زدم دوتا خط پرنگ شد اقدام کردیم .کیتها ۵عددی هست هر بسته بعد یدونشو بردار تو لیوان یکبار مصرف ادار کم بریز تا خطی که علامت زده ۵دقیقه بزار توش بعد دربیار بعد ده دقیقه نتیجه رو نشون میده من همیشه ساعت۴ بعد ظهر زدم .داخل بسته برگه راهنمایی هست بخونی متوجه میشی

پکیج گهواره روخریدی

از فردا استفاده كن عزيز

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته دوازدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه قصد بارداری
مامان یدونه پسر💙 مامان یدونه پسر💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامانی آینده مامانی آینده قصد بارداری