بستگی داره چند روز از موعدت گذشته باشه اگه یکی دو روزه بهتره صبح بزنی اگه بیشتره عصر بزنی هم نشون میده
مثبت باشه فرقی نداره
اره هروقت بزنی نشون میده من ظهر زدم
مثبت باشه هیچ فرقی نداره اصلا
من غروب زدم سر دخترم تازه یک روز هم مونده بود ب موعد نشون داد
اها مرسی پس برم بزنم
هیچ فرقی نداره
من هر دو بچهام رو غروب زدم 8شب
مثبت شد
من سر ارتین عصر زده بودم درست نشون داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.