سونوانومالی ۱۸هفته وچندروز بریم یاهم‌ون ۱۸هم خوبه؟

۵ پاسخ

منم ۱۸ میرم استرس دارم

همون الان برو

ست هاي بیمارستانی ۷ تیکه
صد در صد پنبه
با طرح و رنگ دلبر
دخترونه و پسرونه
موجود کردیم
کافیه یه سر به کانال روبیکامون بزنی
قیمت خییییلی مناسب تر از مغازها براتون درمیاد
پول یه سه تیکه که از مغازها میخری تو کانال من ۷ تیکه بیمارستانی بخر 😍

ایدی کانال روبیکا
‏@niniheed1

شماره روبیکا ۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

۱۸ هفته و چند روز بهتره منم ۱۸ هفته و ۳ روز رفتم

کلا از ۱۸ هفته اوکیه میخوای بزار چند روز بگذره بعد برو

سوال های مرتبط

مامان قندوک مامان قندوک هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بهترین هدیه خدا مامان بهترین هدیه خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دنیا مامان دنیا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آقاعلی‌اکبر🩵 مامان آقاعلی‌اکبر🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری