منم ۱۸ میرم استرس دارم
همون الان برو
ست هاي بیمارستانی ۷ تیکه
صد در صد پنبه
با طرح و رنگ دلبر
دخترونه و پسرونه
موجود کردیم
کافیه یه سر به کانال روبیکامون بزنی
قیمت خییییلی مناسب تر از مغازها براتون درمیاد
پول یه سه تیکه که از مغازها میخری تو کانال من ۷ تیکه بیمارستانی بخر 😍
ایدی کانال روبیکا
@niniheed1
شماره روبیکا ۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳
۱۸ هفته و چند روز بهتره منم ۱۸ هفته و ۳ روز رفتم
کلا از ۱۸ هفته اوکیه میخوای بزار چند روز بگذره بعد برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.