۵ پاسخ

وای وای نگوووو
منم ب فنا رفتم بخدا

اگه از دماغش جهشی شیر پرت میشه حتما رفلاکس داره ببرش دکتر دارو میده خوب میشه

رفلاکس داره وقتی بالا میاره

منمممممم همین داستانو دارم

منیم ده اوغلوم

سوال های مرتبط

مامان یاسین👶🏻🩵🧸 مامان یاسین👶🏻🩵🧸 هفته دهم بارداری
مامان عزیز دل مادر مامان عزیز دل مادر ۱۵ ماهگی