۶ پاسخ

الان سومین ترمه که پسرمو میبرم هر ترم ۸جلسه میشه که جلسه ای ۴۰۰ پولش . ۸ جلسه ۳۲۰۰
بسیا راضی هستم هزینش زیاده اما خیلی کاربردیه تو طولانی مدت نتیجه شو میبینید

عزیزم کدوم سمت؟

من تا قبل از عید می‌بردم
همون یکسال قبل برای تست 115 دادم
بعد هر ترم1100

خیلی راضی بودم

من پسرمو برای کلاس ورزشی تقویت عضلات و با بازیه بردم،تست گرفت،گفت اطاعت و قانون پذیریش و کمه و ابن حرفا،کلا پسرم داریم باهاش حرف می‌زنیم به چپش نیست،کار خودشو میکنه،خیلییییی لجبازه،هرچیزی بگیم برعکسشو انجام میده و... گفت از هفته آینده بیار ۲ ۳ جلسه کم کم پیش بریم اگه ارتباط گرفت و علاقه داشت بیارش، ۱۲ جلسه یک ماه ۲ تومن

من چندین جا بردم هیچ جا اولش پولی نگرفتن مصاحبه هم نداشته
دوره های مختلف ثبت نامش کردم اما ۴ جلسه.هفته ای یک جلسه هزینه ش ۱۲۰۰

اره من دخترپو میبرم
دختر منم خیلی حساس و زودرنجه زیاد گریه میکنه توی جمع حاضر نیست قرار بگیره
خیلی بهتر شده بود تا اینکه جنگ شد مهد کودکا تعطیل شد برگشت تنظیمات کارخانه 😒😒
الان دوباره شروع کردیم
اره اولش برای ارزیابی یه پولی میگیرین
پارسال شهر ما یک میلیون بود امسال دیگه صد در صد گرونتر شده

سوال های مرتبط