بچه ها . شماهم واژنتون تیر میکشه؟ این چه دردیه دیگه خطرناکه؟

۴ پاسخ

رحم داره جا باز میکنه بخاطر همین درد توو واژن هم حس میشه

اگه مداوم نباشه و بیاد و بره طبیعیه
منم دارم بعضی وقتها

منم هفته شما بودم تیر می‌کشید میترسیدم سرویکس اومده باشه پایین
رفتم سونو خوب بود و گفتن تیر کشیدن واژن طبیعیه

آره یکم هم احساس نبض و فشار دارم ، منتظرم جواب آزمایشم بیاد برم به دکتر بگم

سوال های مرتبط

مامان نیکی💕✨ مامان نیکی💕✨ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ابوالفضل جوون مامان ابوالفضل جوون روزهای ابتدایی تولد