سلام . نباید شیر و ماست گاو در دوران حاملگی خورد؟

۳ پاسخ

نمیدونم میگن نخورید میکروب داشته باشه مسمومیت میگیری. منم جرئت نکردم بخورم حتی بستنی سنتیم نخوردم

باید خورد اتفاقا ولی سه ماهه اول سعی کن پاستوریزه بخور و اگه هم میخوری از جای مطمعن بگیر بخور و شیر اینا رو خوب بجوشون بخاطر باکتریش

چرا نباید؟؟؟ چه ربطی داره؟ 😐

سوال های مرتبط

مامان نازی مامان نازی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان الیاس مامان الیاس هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی🥹😍 مامان تو دلی🥹😍 هفته پانزدهم بارداری