نمیدونم میگن نخورید میکروب داشته باشه مسمومیت میگیری. منم جرئت نکردم بخورم حتی بستنی سنتیم نخوردم
باید خورد اتفاقا ولی سه ماهه اول سعی کن پاستوریزه بخور و اگه هم میخوری از جای مطمعن بگیر بخور و شیر اینا رو خوب بجوشون بخاطر باکتریش
چرا نباید؟؟؟ چه ربطی داره؟ 😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.