مامانای که نی نی تون دختره شما هم سنگینید؟

۱۷ پاسخ

کلا یجوریه حالم اصلا حسو حال هیچ کاریو ندارم میگم فقط دراز بکشم کسی باهام کاری نداشته باشه

من اوایل سنگین بودم الان احساس سبکی دارم قند داشتم قرص هم میخورم
نمیدونم به اون ربطی داره یا نه؟ چون وزنم کم شده

اره من هنوز هیچی نشده کلی پف کردم مخصوصا دماغم، مامانمم سر خودم همینجوری بوده

نه هنوز حتی خیلیم سرحالم

من نمیدونم چیه جنسیتش🥲ولی مث کتلت وارفتم......اعصابم داره بهم میریزه کارام مونده🥺

دست رو دلم نزار بزور بلند میشم خودمو مجبور میکنم کارامو بکنم زایمانم سخت نشه اصلا سر پسرم راحت وسبک بودم

اره والا امروزم که تکون نخورده

نه من سر دخترم خیلی خوب بودم چاق شدم ولی زرنگ بودم همه کار می‌کردم ولی الان نه همش خوابم میاد حال ندارم احتمال پسرداده

اره همش خوابم حوصله کار کردن و حرف زدن با هیچکس رو ندارم
موقع بلند شدم هم اره خیلی سنگینم

بسیاااااااار
من سر پسرم با اینکه استراحت مطلق بودم نه انقدر شکم داشتم نه انقدر سنگین بودم
الان تا زایمانم خدا به خیر بگذرونه 😅🙏🏻

بله عزیزم چند روزه خیلی احساس سنگینی و گرما میکنم

من فعلا ن

اینکار ی هندونه بزرگ وسط پاهامه

بلللللله

نه عزیزم

اره انگار از درون سنگینم
با اینکه شکمم بالا نیومده زیاد

سلام عزیزم
میشه تاپیک منو ببینید
چون هفته شما بالاتره شاید تجربه داشته باشید

خیلی نگرانم 💔

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم 🎀 مامان دختر نازم 🎀 روزهای ابتدایی تولد