۲ پاسخ

منم یازده ای یو ایمه
علایم ندارم 😔

منم ده iui هستم علائم ندارم هیچی
یعنی جزئی درد خفیف میاد و میره ولی نمیدونم چی در انتظارمه
انشاالله هردومون مثبت باشیم🤲🏻🧡

سوال های مرتبط