یه ماده ای هست حاجب فک کنم
با بیهوشی یا بیحسی میفرستن لوله های رحم رو باز کنه
یه ماده هست برای واضح کردن عکس رنگی از لوله های رحم اگه لوله هات بسته باشه میگن خیلی درد داره اگر نه میگن درد نداره برای من گرفتگی داشت درحد یه پریودی درد داشت ولی بعدش بلافاصله باردار شدم
ی ماده تزریق میکنن داخل واژن باید پاهاتو بالا بگیری بره داخل همه رحم ولواه های فالوپ وتخمداناو...بعد با دستگاه تصویربرداری عکس میگیرن اخرسرم بلند میشی اون ماده یا میریزه یاجذب میشه
عزیزم مثل معاینه هست یه مادهای هست به اسم ماده حاجب که به سرنگ داخل رحمت میزنن من چندروز پیش انجام دادم دردش هم در خدپریودیه
دعا کنید این ماه نتیجه بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.