کلا هم یک ربع بود
من رفتم یکی از لوله هام بسته بود قبلش دو تاژلوفن خوردم و ۱۰دقیقه قبلش شیاف گذاشتم رفتم دردش مثل درد پریود یکم بیشتر بود اونقدرا ک میرسونن نبود شایدم اثر داروها بود ک خورده بودم ولی لوله م هم باز نشد بهرحال با عکس رنگی
منن یه ذره گرفتگی داشتم خیلییی خفیف درد داشت قابل تحمل
یا ۱۴۰۱ شاید
من حدودا سال ۱۴۰۲ دادم فک کنم
بله من تقریبادوماه پیش رفتم.نهایتش یک ربع طول میکشه.اگه لوله هاتون بازباشه هم دردش کمتره هم کارتون زودترتموم میشه.برای من لوله هام بازبوددردداشت ولی خوب میشدتحمل کرد.البته قبلش یدونه شیاف بهم دادن اونوگذاشتم
من گرفتم چیزی نیس یکم مثل عفونت فشار و سوزش داره داخل ولی ۵ ده دقیقه تمومه
من دو تا لولم بسته بود ۲۰ دقیقه طول کشید دردم خیلی داشت تا چند روز ب زور میتونسم بشینم سال قبل ۲ تومن آزاد گرفت ازم
درد نداره زیاد مثل پریودی هست
حدود یک ربع یا ۲۰ دقیقه مثل پاپ اسمیر بدنتو با اسپکلوم باز میکنه با لوله میزاره داخل عکس میگیره قبلش مفنامیک اسید و شیاف میتونی استفاده کنی برای من قبلش امپول زد احتمالا یکم بی حس کرد
من انجام دادم کلا ۱۰دقیقه هستش درد نمیگم نداره ولی میشه تحمل کرد
سلام من رفتم 10دقیقه تقریبا طول می کشه ولی اگه لوله ها بسته باشه بیشتر طول میکشه بله درد داره ولی خب همون لحظه ای که دارو را تزریق میکنه بعدش دیگه خوب میشه
من این ماه میرم
من میخوام ماه بعدی بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.