من رفتم با بى حسى انجام دادم
راديولوژى نيكو با دكتر دليريان
واقعا عالى و بدون درد بود
حتما حتما انجام بده من انجام دادم دردش خیلی راحته انگار در حد سه دقیقه پریود میشی همین دیگه هیچ حسی نداری اصلا بیهوش نکن الکی خودت هر جا بری بهت شیاف میدم با قرص مفنامیک و اذیت نکیشی
اصلا درد نداره فقط زیر شکمت احساس حالتهای پریودی میشه اصلا غیرقابل تحمل نیست
من بابیهوشی انجام دادم
ببین اصن حرف اینایی ک میگن درد نداره رو قبول ندارم من زاییدم از دردش البته یسری میگن چون ی لولم بسته بود انقد درد داشت
بنظرم برو جایی ک با بیحسی یا بیهوشی انجام بده
اصلا دردش جوری نیست که نتونی تحمل کنی ،مثل پریودی ،نگران نباش ،انشالله به زودی باردار میشی
منکه دردی ندونستم عین معاینه پاپ اسمیر میمونه
من انجام دادم برا اینکه مشخص بشه لوله هات بازه چسبندگی ندارع رحمت چجوریه
یع مایع حاجب وارده لوله ها میکن خیلی درد داره من ک اینجوری شدم حالا بازم بدن با بدن فرق میکنه
دردش در حد پریودیه اونم چند دقیقه کوتاه همین نگران نباش
من سه ماه پیش بود فک کنم انجام دادم درد پربودی داره برای اینکه ببینن لوله هات بازه یا نه انجام میدن ک شانس بارداری رو هم افزایش میده
سوال منم هست ..
برا چی انجام میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.