من خیلی درد داشتم، مجبور شدم رفتم بیمارستان سرم بزنم.
آره من رفتم والا زیاد درد نداره
من انجام دادم ولی با بیهوشی بعدشم اصلا درد نداشتم
کی بعد از عکس رنگی باردار شد چندماه بعد
تاپیک منو بخون
من چهارشنبه هفته گذشته رفتم دردش زیاد نبود بنظرم
من گرفتم ...قابل تحمل بود...مث درد شدید پریودی
من اصلا درد نداشتم
شل کنی نه دردش مث پریودیه سخت نگیر
اره رفتم بیشتر ترس داشت اونم بخاطر تعریف های که شنیدم دل آنچنانی نداشت
بی حسی حتما بگو بزنن برات
من وسطش یکم احساس درد داشتم و بعدش هم کمی درد داشتم(هر دو بسته بود و به زور باز کردن)
اگر بسته باشه لوله ها برای من با بی حسی خیلی درد داشت اما اگر باز باشه درد آنچنانی نداره
نه نداره نترس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.