اگه لوله آت باز باشه اصلا درد ندارع هیچی متوجه نمیشی اگه لوله آت بسته باشه دیگه درد داره
اگ لوله بسته نباشه خوبه قابل تحمله ولی بسته باشه درد داره
من ماه پیش ک میخاستم برم تو همین گهواره پرسیدم همه میگفتن به شدت درد داره و وحشتناکه واینا آنقدر استرس گرفتم ترسیده بودم رفتم دادم اصلا درد نداشت هرکی گفت درد داشت و فحش دادمش🤣🤣
سلام عزیزم نه فدات دردش مث پریودیه و قابل تحمل .. مگه اینکه لوله هات دوراز جون بسته باشن که اونم یکم اذیت میشی
عزیزم دردش جوریه که میشه تحمل کرد
ولی من بعدش باردار شدم
به بعدش فکر کن که ایشالله باردار میشی به امید خدا
من ماه پیش رفتم
انجام دادم تو کوهسنگی جای دکتر فرشچی اصلا درد نداشت با بی حسی قوی زدن مثل معاینه زناان بود بخدا درد نداشت
این ماه هم عقب انداختم بیبی زدم مثبت شد نمیدونم دیگه باردارم یا نه هنوز
اره میشه تحمل کرد اصلا جایی نگرانی نیست
سلام من امروز دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.