منم ماه بعد باید انجام بدم
بهم گفت ی همراه ببر
ولی پرسیدم میگن درد نداره
منم دکتر ماه بعد برام عکس رنگی نوشته اولین باره میخوام انجام بدم ولی با خودم میگم کاش باردار بشم نیازی به عکس رنگی نداشته باشم
اصلا درد نداره فقط مثل گرفتگی پریودی همین من که رفتم نه بی حسی زدم نه بی هوش شدم
من انجام دادم سوزن بی حسی زد ولی اونجوری که بقیه میگفتن نبود دیگه بعدش خیالت راحت میشه سالمی
سلام عزیزم اصلا دردش جوری نیست که نتونی تحمل کنی مثل درد پریود زیر شکم درد میگیری که خیلی زودم تموم میشه
دردش اگه چسبندگی نداشته باشی کمی از درد پریود بیشتره
وای نه🥹
آره یه خورده درد داره ولی خواسته باشی بی حسی میزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.