۵ پاسخ

جاری من بعد ۹ سال نازایی و کلی دارو و دکتر رفت عکس رنگی دو ماه بعد حاملع شد‌..

آره منم شنیدم خیلی بعد عکس رنگی باردارشدن

عکس رنگی یه دوربین با یه مایع مخصوص رو میفرستن داخل رحم اگه لوله هات بسته باشه باز میشه .دختر خاله م سه سال نازایی داشت بعد عکس باردار شد .خودم لوله هام بسته بود با این روش باز شد

عکس رنگی از رحم میندازن که ببینند لوله هات بسته یا باز که خیلی خیلی دردناک من بمیرم هم حاضر نشدم و نیستم این کارو کنم

عکس رنگی اگرلوله هاگرفته باشه بازشون میکنه

سوال های مرتبط