من ماه بعدش باردارشدم خداروشکر
من ماه بعدش باردار شدم
به من گفتن ذخیره تخمدانت پایینه و فقط IVF بعد هم شاید جواب نده باید تخمک اهدایی بگیری!!!!
یک ماه بعد از عکس رنگی لطف خدا شامل حالم شد و باردار شدم با اینکه دکتر گفت اصلا گرفتگی هم نداشتی.
والا ما لوله هامون باز بود...اما بازم شانس بارداری بالا نرفت
درد داره ولی پنج دیقس
بعدش یادت میره❤
من درد داشتم در حد دو سه دقیقه بعدش اوکی بودم مشکلی هم نداشتم هنوزم باردار نشدم یکسال گذشته از انجامش
عزیزم بدن ها فرق میکنه اصلا به خودت استرس نده
منکه فقط یه دیقه وقتی ماده رو تزریق کرد درد داشتم بعدش مواد که خارج میشه تمومه
نگران نباش انشاءالله که نتیجه میگیری
من دوماه پیش انجام دادم دردش همون لحظس مث درد پریودیه اونجوری ک تو نت زده درد داره و... نیس میشه تحملش کرد
دردش یه لحظه ست بامسکن خوردن زیاد دردحس نمیکنی اره من همون حامله شدم ولی سقط شد بعددوماه دوباره حامله شدم
دردش کمتر از پریودی ی لحظه اس اره شانسش بالاس
امروز انجام دادم،موقع انجام درد نداشتم بعد۶ساعت دردم شروع شده،زیر دلم،شکمم،دل پیچه،سوزش واژن
من همین ماه گرفتم باردار شدم
من انجام دادم خیلیییی درد داره حتما با خودت پد بهداشتی ببر لباس گرم بپوش تا چند روز زیر دلت درد میکنه
دردش مثل پریوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.